Read Time2 Minute, 4 Second

Rezultatele bune nu trebuie sa fie intotdeauna produsul unei munci dificile si istovitoare. Puteti obtine rezultate excelente cu lucruri mici care implica putin efort. Iata cateva imbunatatiri pe care le puteti face pentru afacerea dumneavoastra de mici dimensiuni.

1. Realizati analize pe clientii dumneavoastra. Cereti clientilor sa va spuna ce le place si ce nu le place la activitatea pe care o desfasurati. Au un produs preferat? Ce nu ii multumeste? Ce noutati isi doresc din partea dumneavaostra? Exista mai multe aplicatii care va pot ajuta sa aflati aceste informatii de la clientii dumneavoastra. Puteti crea 5 intrebari pentru a obtine un feedback din partea clientilor.

2. Afisati rezultatele sondajelor. Dupa ce ati obtinut feedback-ul din partea clientilor, partajati-l. Faceti publice rezultatele si fiti pregatit sa primiti mai multe informatii. Publicati un scurt rezumat al feedback-ului pe blogul dumneavoastra sau in newsletter si cereti clarificari cu privire la anumite puncte pe care le considerati importante. Clientii vor aprecia faptul ca sunt ascultati si cel mai probabil veti obtine o multime de reactii din partea lor.

3. Solicitati testimoniale din partea clientilor si colegilor. Rugati cleintii si colegii sa impartaseasca cu dumneavoastra pareri despre experiente pe care o au in colaborarea cu dumneavoastra. In 10 minute puteti trimite 15 – 20 de solicitari.

4. Adaugati aceste marturii ale clientilor pe site-ul dumneavoastra. Dupa ce ati primit testimonialele din partea clientilor, adaugati-le pe site. Unele vor fi mai potrivite pentru anumite pagini ale site-ului. Puteti crea si o grafica speciala pentru ele si le puteti posta pe Facebook sau Instagram.

5. Pentru un branding consistent, gestionati corect imaginea de pe coperta. Aruncati o privire la cele mai populare retele de social mesia si coordonati imaginilea copertilor cu o viziune curata si organizata de branding. Oamenii ar trebui sa poate ajunge usor de la o  postare la alta si sa inteleaga ca promovati un brand clar si coerent. Ar trebui sa dureze in medie 10 minute sa creati grafica si sa urcati pe retelele de socializare noua coperta.

6. Creati o punte de legatura intre canalele de social media

Daca aveti mai multi adepti pe Facebook dar va intereseaza sa construiti si o imagine pe Twitter, asigurati-va ca fanii de pe Facebook stiu cum sa va gaseasca pe Twitter si invers. Nu toti fanii vor dori sa va urmareasca pe ambele canale, dar unii vor fi doritori sa faca acest lucru. Deci asigurati-va ca stiu unde sa va gaseasca.

1 0
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %