Read Time1 Minute, 59 Second

Crearea unui anunt de angajare este primul pas spre atragerea oamenilor potriviti in echipa dumneavoastra. Incepeti prin prezentarea companiei. Vorbiti despre proiectele minunate in care este implicata afacerea dumneavoastra. Cui se adreseaza si ce beneficii au cei care lucreaza cu dumneavoastra?

In continuare descrieti jobul. Cum arata candidatul ideal – descrieti cine are nevoie de acest loc de munca. Listati cerintele detaliate pe care le va avea acest candidat. In fine, oferiti detalii despre remuneratie, dar mentionati faptul ca este cumva negociabil.

Iata o analiza aprofundata a ceea ce trebuie sa contina un anunt de angajare.

– Introduceti afacerea candidatilor

Ce face firma dumneavoastra? Ce produse sau servicii furnizeaza clientilor. Orice anunt de angajare incepe cu o imagine de ansamblu a companiei si descrierea obiectivelor pe care aceasta le are prin jobul nou oferit.

Descrieti candidatul ideal

Trebuie sa puneti in scris exact profilul candidatului pe care il cautati. Care sunt trasaturile sale personale si profesionale? Oricare ar fi acestea, trebuie sa le mentionati clar in anunt si trebuie sa constituie baza pentru motivul pentru care un candidat a fost sa nu ales pentru job.

De exemplu:

– Orientat spre client, prietenos si pozitiv, cu rabdare.

– Rezistent la stres.

– Proactiv si capabil sa lucreze in echipa.

– Atent la detalii.

– Cu o dorinta puternica de a invata si de a creste intr-o firma mica.

Detaliati sarcinile si responsabilitatile

Ganditi-va ce va face acea persoana in fiecare zi. Care vor fi sarcinile si obiectivele sale.

Exemple:

– Raspunde la telefon si directioneaza apelurile telefonice sau emailurile sosite.

– Rezolva problemele clientilor.

– Preia comenzi.

– Pregateste livrarile interne si internationale.

– Mentine inventarul produselor.

– Rezolva probleme de asistenta tehnica la telefon, prin email sau chat.

– Mentine/ imbunatateste relatiile curente cu clientii.

Listati in continuare cerintele pentru locul de munca.

Candidatul va folosi aceste informatii pentru a decide daca este potrivit pentru acest rol. El poate folosi aceasta sectiune si pentru a compara acest loc de munca. In teorie, aceasta sectiune va elimina candidatii care nu sunt calificati pentru acel post (dar, in mod realist, mult vor putea aplica oricum).

Exemple:

– Capacitati bune de utilizare a calculatorului

– De preferat, absolvent de master.

– Cunoasterea unui program de editare foto.

– Experienta in tinerea inventarului.

– Comunicativ.

– Puternice capacitati de analiza si de rezolvare a problemelor.

– Abilitati de multitasking Vreti sa va promovati afacerea pe internet si sa atrageti candidatii potriviti pentru posturile deschise? Inscrieti firma pe linkweb.ro. Gratuit.

2 0
Happy
Happy
100 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %